in YT FB Hisense
schiessl_logo

Pobieranie pliku

Aby pobrać plik należy zapisać się do naszego newslettera. Zostaw mail a będziesz na bieżąco informowany o produkcie

Aktualności

Kibicuj biało-czerwonym z Michałem Polem!

Schiessl Polska - dystrybutor klimatyzacji i pomp ciepła marki Hisense, serdecznie zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Michałem Polem, znanym dziennikarzem sportowym, w trakcie meczu Polska-Meksyk 22 listopada 2022 roku - pierwszego występu naszej reprezentacji w piłce nożnej na Mistrzostwach Świata w Katarze!

Spotkanie odbędzie się w formule online. Na uczestników czekają m.in. piłkarskie analizy, wirtualny panel dyskusyjny, a także konkursy z nagrodami, ale o szczegółach spotkania niech opowie sam prowadzący… Michał Pol

Już 22 listopada, każdy uczestnik spotkania będzie miał szansę powalczyć o wyjątkowy pakiet kibica, którego częścią będzie m.in. oryginalna koszulka reprezentacji Polski z własnym nazwiskiem, a także soundbar Hisense czy udział w evencie na żywo z Michałem Polem podczas ćwierćfinałowego meczu Mistrzostw Świata w Katarze 10 grudnia 2022 r.

Aby dołączyć do tego wyjątkowego wydarzenia i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje, wystarczyć kliknąć w link poniżej – spotkanie z Michałem Polem rozpoczyna się już o godzinie 15:45.
Serdecznie zapraszamy przedstawicieli branży HVAC do udziału w spotkaniu: 22.11.2022 r. godz. 15:45 | Dołącz do spotkania online na Vimeo >>>

„Wejdź w sportowy klimat z marką Hisense” to kampania z udziałem Michała Pola, cenionego dziennikarza sportowego. W jej zakres wchodzą specjalne spotkania online, które dają możliwość wspólnego kibicowania biało-czerwonym podczas meczów rozgrywanych przez polską reprezentację w piłce nożnej. Wyjątkową atrakcją będzie również event na żywo z udziałem dziennikarza podczas meczu ćwierćfinałowego Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze.

Oprócz działań o charakterze B2B, w kampanii przewidziano działania komunikacyjne z odbiorcami indywidualnymi, dzięki aktywnościom promujących markę Hisense/Schiessl w mediach społecznościowych Michała Pola (YouTube, Facebook oraz Twitter). Będą one polegać na lokowaniu marki/produktu, emisję belek sponsorskich  i przeprowadzaniu specjalnych konkursów. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona klientów ostatecznych, w przyszłości potencjalnie zainteresowanych rozwiązaniami z zakresu HVAC marki Hisense.

Celem kampanii jest podkreślenie globalnego i sportowego charakteru marki Hisense, która  jest sponsorem mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze - FIFA World Cup Qatar 2022™.
Hisense jest także oficjalnym partnerem Paris Saint-Germain oraz od 19 sierpnia stał się partnerem klubu Inter Mediolan.

Schiessl Polska zaprasza swoich klientów na wspólne przeżywanie piłkarskich emocji na światowym poziomie!

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z pracownikami Schiessl Polska.

Galeria: