Wydarzenia
Wydarzenia

Globalna Konferencja Partnerów Hisense HVAC 2022

Hisense HVAC zorganizowała pierwszą Globalną Konferencję Partnerów, która miała miejsce 8 września 2022 roku. Połączenie formuły online, jak i offline, konferencji pozwoliło uzyskać globalne połączenie między zespołem Hisense HVAC a zagranicznymi klientami. Treści konferencji były transmitowane w czasie rzeczywistym z siedziby głównej firmy za pośrednictwem internetowej platformy konferencyjnej. Oddziały zagraniczne przygotowały swoje miejsca spotkań w ponad 10 miastach na całym świecie, w tym w Mediolanie (Europa), Meksyku (Ameryka), Dubaju (Bliski Wschód i Afryka), Wietnamie, Filipinach itp. Do udziału w konferencji zaproszono ponad 1200 klientów profesjonalnych z ponad 80 krajów. 

Zobacz filmowe podsumowanie na You Tube!

Silna reprezentacja naszej firmy obecna była na spotkaniu grupy europejskiej w Mediolanie. Była to wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń, rozmów na temat przyszłości rynku oraz strategii w kontekście zaprezentowanego planu rozwoju produktów Hisense HVAC w zakresie 8 głównych technologii i produktów, takie jak technologie w fazie badań wstępnych, klimatyzatory domowe, pompy ciepła, klimatyzatory multi-split, agregaty wody lodowej czy systemy inteligentnego sterowania.

Od 2022 do 2024 roku Hisense HVAC będzie sukcesywnie wprowadzać na rynek różne nowe produkty, takie jak systemy mini VRF z bocznym i górnym nawiewem na czynnik chłodniczy R32, klimatyzator fotowoltaiczny PEDF, wysokowydajne sprężarki odśrodkowe z zawieszeniem magnetycznym, wszystkie typy powietrznych pomp ciepła, klimatyzatory z doprowadzeniem świeżego powietrza EasyPure, klimatyzatory ścienne z funkcją samoczyszczenia, itp. Jednocześnie Hisense będzie stale rozwijać i unowocześniać produkty i systemy inteligentnego sterowania, takie jak Hi-mit, Hi-dom i Connect Life do zastosowań komercyjnych i domowych. Ponadto Hisense HVAC ponownie zdefiniuje markę i tożsamość produktu, unowocześni wygląd całej serii produktów. Nowatorskie wzornictwo jednostek wewnętrzych nowej serii pomp ciepła Hi-Therma zyskał przychylne opinie klientów i uznanie branży otrzymując prestiżową nagrodę Reddot 2022 (Oscary Wzornictwa).

Firma Hisense jest obecna na rynkach zagranicznych od 1985 roku, notując ciągły rozwój swojej działalności na przestrzeni ostatnich 30 lat. Roczny przychód Grupy w 2021 roku wyniósł 175,5 mld juanów, z czego łączne przychody zagraniczne osiągnęły 72,5 mld juanów, a udział innych niż Hisense marek handlowych przekroczył 80%. Równolegle Hisense podejmuje również ciągłe starania w zakresie promowania swojej marki na rynkach zagranicznych. W ostatnich latach firma z sukcesem sponsorowała najważniejsze światowe imprezy sportowe, takie jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w 2016 i 2020 roku czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w 2018 roku i tegoroczne - FIFA World Cup Qatar 2022™. Hisense jest także oficjalnym partnerem Paris Saint-Germain oraz od 19 sierpnia br. stał się partnerem klubu Inter Mediolan.

W Raporcie z globalnego badania międzynarodowego wizerunku Chin wydanym przez chiński koncern wydawniczy China Foreign Languages Publishing Administration, Hisense znajduje się na liście 10 najbardziej rozpoznawalnych chińskich marek wśród klientów zagranicznych przez ostatnie sześć kolejnych lat.

Zobacz więcej